Pogoji poslovanja

SPLETNE STRANI WWW.CISTILNI-SERVIS-TSM.SI

sprejeti s strani TSM, Tin Magdič s.p.

PODATKI O PODJETJU

Ime podjetja:              TSM, tepih servis Magdič, Tin Magdič s.p.
Naslov podjetja:         Stanovsko 18, Stanovsko, 2319 Poljčane, Slovenija
Zavezanec za DDV:   Ne
Davčna št.:                  78943248
Matična št.:                 9484078000
Vpis subjekta:             316-04-04118-2023/2
Telefon:                      070 675 001
Email:                         info@cistilni-servis-tsm.si

 SPLOŠNE DOLOČBE POGOJEV POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne strani www.cistilni-servis-tsm.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje ter upoštevaje veljavno zakonodajo o varstvu osebnih podatkov.

Splošni pogoji poslovanja urejajo pravice in obveznosti ponudnika in uporabnikov oz. kupcev spletne strani. Ti splošni pogoji poslovanja so zavezujoči za uporabnika že ob obisku spletne strani.

Svetujemo, da se s splošnimi pogoji poslovanja dodobra seznanite, saj se šteje, da ste ob vsakem trenutku seznanjeni s celotnimi pogoji poslovanja in ste v te pogoje poslovanja privolili brez omejitev.

TSM, Tin Magdič s.p. (v nadaljevanju ponudnik) si pridržuje pravico do posodobitev, sprememb ali zamenjave predmetnih pogojev poslovanja.

STORITVE, KI SO NA VOLJO

Storitve, ki jih izvaja ponudnik so navedene in podrobno opisane na speltni strani  www.cistilni-servis-tsm.si, in sicer gre za globinsko čiščenje, ostalo čiščenje, dezinfekcijo prostorov, odstranjevanje madežev, montažo pohištva ter selitveni servis.

Na spletni strani  www.cistilni-servis-tsm.si so v zavihku “Cenik” objavljene tudi okvirne cene storitev, ki jhi izvaja ponudnik. Vse okvirne cene so prikazane v evrih. Končna cena naročene storitve je predmet ponudbe, ki jo po oddanem naročilu poda ponudnik.

Ponudnik si pridržuje pravico, da kadarkoli preneha z izvajanjem ponujenih storitev brez predhodne najave.

Ponudnik ne shranjuje vsebine besedil sklenjenih pogodb zato ta besedila niso dostopna.

NAROČILO STORITVE TER SKLENITEV POGODBE

Uporabnikom se ni potrebno registrirati za oddajo naročila. Željene storitve uporabnik naznani ponudniku s poslanim sporočilom na spletni strani, s klicem na objavljeno telefonsko številko ali s sporočilom na objavljen elektornski naslov. S tem se šteje, da je naročnik oddal naročilo.

Vsa podana naročila morajo vsebovati uporabnikove osnovne podatke: ime in priimek, e-mail naslov, telefonsko številko, naslov za izvedbo storitve (ulica s hišno številko, kraj s poštno številko in navedba države) ter opis željene storitve. Izpolnjeni podatki ponudniku omogočajo, da zagotovi nemoten proces končne izvedbe naročene storitve, in da naročnika lahko obvesti o morebitnih spremembah izvedbe storitve.

Po prejetem naročilu bo ponudnik naročniku v najkrajšem možnem roku posredoval ponudbo tj. predračun, ki bo vseboval ceno naročenih storitev, rok za plačilo ter druge plačilne pogoje.

V kolikor bo za podajo konkretne ponudbe potreben ogled predmetov ali prostorov, kjer se bo izvajala storitev, bo ponudnik ponudbo naročniku posredoval po opravljenem ogledu. Pred tem pa bo na željo naročnika ponudnik naročniku poslal nezavezujočo okvirno ponudbo.

Prodajna pogodba med uporabnikom in ponudnikom je sklenjena v trenutku, ko naročnik izjavi, da ponudbo sprejema, ali ko izpolni obveznost dogovorjenega plačila.

PLAČILO

Za vsa naročila je možnost plačila v gotovini takoj po opravljeni storitvi. V primeru predplačila je po predhodnem dogovoru možno plačilo z bančnim nakazilom.

IZVEDBA STORITVE

Rok za izvedbo storitve bosta soglasno določila ponudnik in naročnik ob sklenitvi pogodbe.

Pondunik ni odgovoren za zamudo pri izvedbi storitve zaradi razlogov, ki izhajajo iz sfere naročnika ali drugih neprevidenih dogodkov, ki jih ni bilo mogoče predvideti in se jim ni bilo mogoče izogniti.

JAMSTVO ZA SKLADNOST STORITEV

Naročnik, ki je potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova jamstva za skladnost storitve, če so izpolnjeni pogoji, določeni v ZVPot-1. V primeru nepravilnosti pri opravljeni storitve lahko naročnik, ki je o tem obvestil ponudnika:

  • zahteva neodplačno odpravo nepravilnosti pri opravljeni storitvi;
  • zahteva ponovno izvedbo storitve;
  • zahteva vračilo dela kupnine v sorazmerju z nepravilnostmi pri opravljeni storitvi ali
  • odstopi od pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Če obstoj nepravilnosti pri opravljeni storitvi ni sporen, pondunik čimprej, vendar najpozneje v osmih dneh ugodi naročnikovi zahtevi. Če je obstoj nepravilnosti sporen ponudnik pisno odgovori naročniku na zahtevo v osmih dneh po njenem prejemu.

ODSTOP OD POGODBE

Glede naročila storitev so možnosti odstopa od pogodbe omejene, in sicer se kupec skladno z 4. točko 1. odstavka 135. člena Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) odpoveduje pravici do odstopa od pogodbe, v primerih, ko ponudnik pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitev začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ki jo ponudnik v celoti izpolni. Strinjanje s predmetnimi pogoji poslovanja ob oddaji naročila šteje za kupčevo izrecno soglasje in privolitev, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ki jo ponudnik v celoti izpolni.

DODATNA POJASNILA

Če imate vprašanja, težave ali pripombe glede teh pogojev poslovanja, nam to lahko sporočite na elektronski naslov: info@cistilni-servis-tsm.si.

INTELEKTUALNA LASTNINA

Vse pravice pridržane. Vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetke in njihove izpeljanke na spletni strani www.cistilni-servis-tsm.si so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih. To spletno mesto lahko vsebuje tudi slike, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe, vendar so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje osebe.

Ponudnik pod nobenim pogojem ni odgovoren za katere koli povezave, ki niso del tega spletnega mesta, ali katera koli druga spletna mesta, ki so ali niso povezana s tem spletnim mestom. Ponudnik zavrača vso odgovornost za pravilnost katerih koli podatkov, ki so na voljo na teh povezanih straneh, in katerih koli izdelkov ali storitev, ki so na voljo na teh spletnih mestih.

pritožbe in spori

Predmetni pogoji poslovanja in vsakršni ločeni dogovori v katerih pondunik nastopa kot ponudnik storitev se presojajo po pravu Republike Slovenije.

Ponudnik si prizadeva k rešitvi potencialnih pritožb uporabnikov. Uporabniki lahko pošljejo pritožbe na e-mail naslov: info@cistilni-servis-tsm.si.

Pondunik, upoštevaje zakonske normative, ne priznava nikakršnega izvjalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Ponudnik objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo na elektronski povezavi:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Tovrstna uireditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Pogoji veljajo od 16. 9. 2024.